Logo EXAvik
10.6.2017, přidaná nová hláška. Zobrazit hlášky.
13.5.2017, přidaná nová hláška. Zobrazit hlášky.
3.5.2017, přidaná nová hláška. Zobrazit hlášky.

Hlášky ze studia


"Já už nechci hrát s takovejma, jako byl náš bubeník! Já bych chtěl hrát s muzikantama!"

bubeník: "Slyšíš to? Konečně se ten klik chytil!" 

"Teď je to skvělej kompromis mezi tím, co chceš ty, a mezi tím, co předtím bylo dobrý!"

"Čistý sklo je základ!" "Johny říkal, že čistá prdel!"

k bubeníkovi: "Ty jsi přesnej a my jsme krásný!!"

"A tyhle malý nepřesnosti zahladí smilomrdné echo... ééé, milosrdné echo!"

"Tyjo, já mám hlasivky v prdeli!" "No, a my je máme v krku!"

"Já už ani neříkám, že naladím, já říkám, že zkusím naladit!"

"A jakou máš v kapele přezdívku?" "Nejčastěji mu říkame ´Ztlum se´!"

"Zatímco jsem spal, tak už jsem to zkurvil."

"Von se sprchuje v plavkách, protože se sám před sebou stydí!"

"Tam bude ten zvuk, co ti fouká jen na nohy!" (subbas)

"...ses tu frázy naučil špatně!" "Já jsem se jí neučil vůbec!"

"A pořadí už máte?" "Zatím jo, pokud ho nebudeme měnit."

"Ty máš dneska ty samý ponožky?" "Když je něco dobrý, tak to neměním!"

"... a řekni mi to podle pravdy!" "No, dyť já jsem od novin!"

"... tak to byla z mé strany pěkná sračka! Ale přesto mi jí pusť"

"...najednou! Ty už si žehlíš, co řekneš potom!"

"Kiks je taky nota!!"

"Jsou některý kapely, který nemaj jedinou hlášku."

"To je tak dobrý, že je škoda to natočit!"

"To budu hrát už jenom doprovodně."

"Chyby se udělaj', jako že to nechceš!"

"Tyjo, máme filosofa v kapele!" "Nojo, ale alespoň neprudí!"

"Kdyby jsme udělali desku, kterou nikdo nepomluví, tak nás za to pomluvěj´!"

"Nene, já s touhletou kapelou hraju jenom na basu. Já s tou kapelou jinak nemám vůbec nic společnýho!!"

"Ten konec bude vyfejdautovanej!"

"Já jsem úplně zapomněl, že takovýhle nešvary umim!"

"Proč máme kapelu plnou idiotů?!!"

"Kdybych byl profík, tak bych se možná i styděl, ale..."

"Ty tu basu hraješ jako vegetarián!"

"Je to smutný, ale na druhou stranu je to veselý!" "Záleží na tom, co k tomu chlastáš!"

"Von má asi nějakej poblém."  "Jako bubeník má problém už jenom tím, že je bubeník!"

basák: "Potřebuju tam ten klik? Nebo mám hrát s bicíma?

"Ještě, že se na bubeníky holky nelepí, většinou jsou to klucí, který chtěj´ paličky!"

"Ani Pája by to tak nesestříhal, jak dobře´s to zahrál!"

při stříhání: "Proto se jezdí do studia jednou za tři roky, aby jsi moh´zapomenout!"

"Basáci jsou spotřební materiál. Je to jako s autem, taky musíš jednou za čas olej vyměnit."

"Ladil jsi se?"

"Mě tam ta basa ne jakoby ruší, ale SERE!"

rozhovor s basákem: "No, napotřetí dobrý, jsou lidi, který to nezahrajou nikdy!" "Třeba bezruký!"

"Jako amatéři zas takoví sráči nejsme!"

"Třeba se to taky někdy podelete."

"S trsátkama je to jako s ženskejma, nevim, kam pořád mizí!"

"Jediný, co se nedá na digitále upravit, je Jára!"

"Nevěřím v Alláha, ani v Boha, věřím jen v Pavla Broma."

"... jsem viděl lepší, a šukal horší!"

"Já mám stisk jako buldok!" "Jó, ale mezi půlkama!"

Po zpívání: "Myslel jsem si, že to bude porod. A byl to porod!"

"Hraju to tak, jak to neumim hrát jenom já!"

"Každá nota, která spadne pod stůl, je dobře!"

"O mrtvých jen dobře." "Myslíš hudebně?!"

"Je to něco mezi Beatles a Lunetikem, takže dobrý!"

"To byla taková pohoda, jaks odjel. Dokonce jsem měl pocit, že vyšlo i sluníčko. Tebe se snad bojí i počasí!"

"Máme bubeníka, kterej hraje na metronom, a zbytek kapely mu to mlčky toleruje."

"Slyšel jsem, jak mě pípa volá!"

"Dobrý zvukař musí být především špičkový boxer"

"Když se chcete naučit komunikovat s Pavlem (zvukařem), tak říkejte jenom Ano!"

Rychlý basák: "Blbě se ti hraje s bubeníkem, kterej jde a priori pořád za tebou!"

"Je to tak, že když já si chci poslechnout nějakou fakt dobrou muziku, tak si jí složím!"

"Projde sádlo mailem?"

"Víš, já to zazpívám jako na koncertě, a ty nám potom řekneš, proč na nás nechodí lidi."

"Chtěli jsme takovej konkétní bordel a teď je to... BORDEL!!!"

"Ukaž mi , jak mícháš, a já Ti řeknu, jakej seš!"

"Tak Honzíku, kdepa zpíváš?" "Tak asi všechny sloky a všechny refrény, asi přibližně..."

basák ke zvukařovi: "Nechápu, jak můžeš bejt tak hodnej na zvířata, a tak zlej na lidi!!"

"Ty máš kapitalistickou verzi komunistickech trenek!"

kytarista a zpěvák v jednom: "Ty vole to je nuda!" "Pročpak?" "Jak nezpívám a jenom hraju..."

Zpěvák k bubeníkovi: "Já Ti to ňák vodláluju a ty to vodbubnuj!"

"Tesař bez metronomu, to je jako bubeník bez vodováhy!"

"Já Ti udělám takovej hlas, že budeš mít aspoň o pět holek víc!" "Tak to už jich budu mít pět!"

"Tak kdepa to sólo máš?" "V kytaře! Zatím."

"Ta má kundu kance!"

"Viděl jsi, jak jsem šel hned z úsměvu do hajzlu."

"G, jako bod G!!!"

"Vykouřil jsem toho mnoho." "Byly doby, kdy to bylo naopak, viď?"

"To se radši zavřu na chalupu a mrdam!"

"To je vymazlíkovaný!"

Ke zpěvákovi: "Ahoj brácho, právě jsi dal světu Hit!"

"Já se nebudu přežírat, abych na vás dobře slyšel!"

"Málem jsem ho vyfotil peněženkou!"

"Co to hrajete za styl muziky?" "Hit za hitem!"

"To mi za těma bicíma taky chybí, ta technika!"

"My jsme si dneska udělali průřez mentalitou lidskou...! "No a je to na piču!!!"

"Voni byli vždycky ultralopaty!"

"Pokud má hovno na hovno, tak je to blbý!"

Violistka: "Teď jsem si vrzla!"

"Po vytvoření krásného zvuku mezi námi vznikl krásný vztah!"

"Chrápali jsme všichni, kromě Haška, protože Hašek je kapelník!"

"Ta minulá (deska) měla pětatřicet minut kvalitní zábavný muziky!"

"Jó hoši, nejlepším přítelem punkové kapely je ožralé publikum!"

"Ale nelíbí se mi zvuk!" "Takže naladit!"

"Vono, ty naše sóla ... taková lokální drnkajda."

"Je to bonus, právě, že je to takhle zahostovaný!"

"Byl to vášnivý ochotník." "Dal ochotně každýmu!"

"...kouřim, abych Vám tam nekouřila."

"My jsme celkově zdelšili písničky!"

"Opatřena novou blánou, zůstává tak stále pannou."

"Zpěv, to je to votvírání huby na mě?" "No, to je to, co mě baví, a nejde!"

"To bys měl úplně udělat v jiný tváři."

"Já tady mám takovou kudrlinku  v base, ale zahrál jsem jí jako prase."

"Von je moc silnej. Měl by chodit do poslabovny!"

"Suchej dovnitř, mokrej ven." "Vobčas i hnědej!"

"Von tam udělal kudrličku, nebo jak se tomu říká."

"Míro, tam je ta melodičnost! Nesmíš na ní zapomenout!"

"Tam jsem vynechal hlasivku!"

"Krkavce poznáš podle hlasu, ten pořád krká, za každym slovem krkne."

"...i jsme se sešli na konci. To je dobrý!"

"To nevadí, hlavně aby se nevrátil Abdul Nasralách!"

"Neladí, ale pohladí!"

"...jako kdybys chtěla ozdobit vanočníma ozdobama hovno!"

"Musíme využít toho, že můžem!"

"Ta měla s muzikou společnýho jenom bubeníka!"

"Deš někam?" "Dneska ne, dneska mám moc mailů!"

"Vono, jestli je důležitý, aby to bylo příjemný!"

"To bude přelomový album! Já jsem to říkal!"

"Mě to nevadí." "Mě naopak také ne."

"Japa se jmenujete?" "Chinaski pro chudý."

"Když neumíš používat cizí termity, tak se ti to může vrátit jako buzerant!"

"Zkus to vyzkoušet!"

"Ber to podle sebe, seš jednoduchej, tak hraj jednoduše."

"Fanoušci si to už pamatujou." "Těch deset?" "Ne, devět. Maminka už nechodí!"

"Já nemám, co říct." "No, ideální!"

"Jsem nejstarší, tím pádem neumím nejdýl hrát."

"Kdyby dávali Kokoty, tak my dostaneme rovnou zlatýho!"

"Jak to tam mám zahrát, když to ta kytara neumí!"

"Místo kil tam hraj půlkila."

"Teď jsem velkej sportovec. Obíhám hospody, hážu sklem a zápasim se židlema..."

K vyhazovu bubeníka: "Si chytrej, si sympatickej, ale musíme se posunout dál!"

"Prach jsi a v prachy to otočíme!"

"Příští tejden bude článek o zedníkovi, kterej trápil lopaty."

"Na to budou teenageři pařit v pokoji!"

"Tam se musím akorát trefit, což bude asi nejtěžší."

"Já nehraju na doby, já hraju na mezidoby!"

"Když už jsme necvičili, tak ať aspoň nejsme na kaši!"

"Vy si tady budete vzájemně poměřovat gainy, jó?"

"Koukej, Fešák mele ocasem do rytmu. Fešák to má v ocase."

"Každej bubeník by se měl stát ženou, aby moh´ dělat víc věcí najednou!"

"První den ve studiu a jsem spokojenej. Měli jsme pizzu...

"Kdyby všechny chyby zněly dobře, tak hraju jako bůh."

"Asi vám tam ty sóla budu cpát častějc, když jsem tak dobrej."

"Jinak Pavel apeluje na Johnyho, ať se začíná poohlížet po pětistrunce." "Čtyři struny na pět prstů si stejně myslím, že je takový... jak to vyjádřit slušně... nedůstojný!"

"Při Jelenovi to nejde (dělat). Teda jde, ale nemůžeš docílit nějakýho grandiózního finále!"

"Ty máš arytmii?" "Proto jsi tak nerytmickej!"

"Ty kuřecí řízky jsou s kuřecím masem!"

před střihem: "Já se tak stydím!" po střihu: "Já jsem vlastně dobrej!"

"Zahnojíme, uvidíme!"

"Tím líp, že se to dá poslouchat!"

"Tyjo, já už ladím z vlastní vůle."

"Děkujem všem bohům, rodičům a tlačítkům Ctrl+C a Ctrl+V za..."

"Dělej si, co chceš, ale já budu stejně nervózní!" - kytarista před natáčením

"Život není peříčko." "Občas je pořádný péro!" "Zvláště to moje!"

"Je to dobrý, ke konci života si zahrát takovýhle rytmy!"

"To je i vizuálně hezký, když je to přesně!"

"Hrál tak, že se na to nedalo dívat." (Na počítači)

"Ty zejtra nahráváš? A hraješ na basu? Tak to můžeš chlastat i zejtra!"

"Teď jsem byl o půl tónu vejš? Ale  při tom jsem byl níž, ne??"

"Čím lepší zvukař, tím lepší kytarista!"

"Mílo, doufám, že sis neumil nohy! Jinak nejsi v kapele!" (Punkáčí)

"My už známe jenom pád, do koho, do čeho padne to pivo!"

"Vošklivá nebyla, ale tlustá jo."

"Byla to kráva a ještě mu utekla s traktoristou."

"Von byl vždycky takovej podpunktoflák."

"Někdo dělá vzhled, někdo je mozek, tohle je Míla, a tohle je ten, co má zkušebnu!"

"Slibem nezarmoutíš."

"Sem si opařil jazyk." "No co, seš teď poloviční impotent!"

"To je taková Malá toaletní hudba."

"Já se těším, až budu nahrávat. A až budu nahrávat, tak se budu těšit, až nahrávat nebudu!"

"Já si asi musim pořídit novou basu." "Myslíš jako toho Pardála (pivo)?"

"Já se omlouvám, ale mě vlezla do oka moucha." "A zamrks´ jí?"

"Já jsem teďka ve studiu, a mám hlavu v notách!"

"Ty Vole, to je buzna , tadyta struna!"

O kytaristovi: "Je vidět, že má přítelkyni! Že nemá cit v pravý ruce!"

"Já už vidim ten večer, jak si někdy večer sedneme, pustíme si fotky, videa, pustíme si plyn, pustíme si žilou, a pustíme si nějaký výborný kapely, abysme věděli, kde jsme mohli bejt..."

Muzikant ke své slečně ve studiu: "Nechceš jít domů?" "K rodičům?"

"Ty si s náma ani nezastřiháš, ty vole."

"Já bych nechtěl, aby byl víc nahlas, já bych chtěl, aby byl víc slyšet!"

"My nehrajeme muziku pro masy." "Je to takový bezmasý."

"Třikrát si to řekneš, dostaneš to do pusy, a pak už to bude výborný."

"K pornu se přeci hodí altka!"

"Tyjo, já bych mohla dělat každou první středu sirénu!"

"To není zkrášlování, to už je v našem věku jen základní úrdžba!"

"Neopouštěj stopu!"

Při ladění: "Naše křivky jsou dokonalý, ty nám nebude nikdo předělávat!"

"Ty jsi dneska snídal vtipnouv kaši se čtyřlístkama, co?"

„Před tebou tu byl nějakej prcek, co?“ „Ale alespoň uměl zpívat.“

„Omlouvám se, původně to měl být prd.“

"Ty seš takovej hudební Babica. Když tam nejde déčko, tak tam dej céčko. A když tam nepude céčko, tak tam hraj, co chceš."

„Musím si sundat vestu, to umění tak hřeje!“

„To bude tak dojemný, až vám všem bude plakat i prdel!“

„Se poser, ne každej básník umí dělat umění!!!“

„A byla pěkná?“ „Zbytek jo.“

„To neladí!“ „Já jsem na to totiž hrál nějakou prasečí rukou.“

„Čau ty paskunde!!“

„Teta hučí…“

„Vy jste všichni takoví půlzmrdi. Jen já jsem celej!“

„Ani střih mě nezachrání.“

„ Buď to pude, nebo nepude!“ „To je taková pudová záležitost.“

„Ne, že bych se na začátku chytil, ale teď jsem se ztratil!“

„V zásadě krásný!“

„Co to bylo za zvukaře, kterej z vás dostal jenom tohle!!!“

„To je skvadra, Ty Vole! Hrát to neumí, chlastat to neumí…!“

„Jsme každej naladěnej na jinej rytmus!“

„Tyjo, já vo tom přemejšlím, a na šukání (90 bpm) je to pomalý tempo!“ „Tak si to proložíš velkejma triolama, ta ta ta, ta ta ta.“

„Tomíku, takhle Ti říká maminka?“ „Ale jenom ve středu, to jsi střízlivej!“

„Já občas smrdim schválně!“

„Půjdem na Baník pičo!“ „Pšššt!“ „Jó pardón, na Baník klíne!“

„Chtělo by to minimálně o čtvrt tónu níž.“ „To bych nevěřil, že budu někdy zpívat takhle vysoko!“

„Tak, to jsou opravdoví bigbíťáci. Alespoň podle vizáže.“

„Vymítači sálů.“

„Chlapi tomu neříkaj culík, říkaj tomu mrdací rukojeť.“

„… že to tam je takové pozdviženější.“

„Ty zelený, to jsou bráchové?“

„Klucí, a sólo je, když jsou zpěváci zticha?“

„Když je blbá poloha, v kterej ten hlas není hezkej, tak to musíš dohnat pusou!“

„Ten nepřesnej konec, ten je naprosto úžasnej!“

„To jsou jen takový píčovinky.“ „Takový to mrdání vokolo.“

„Upgradoval jsem ženskou.“ „Já bych ji spíš potřeboval defragmentovat!“

„Sexuální orientaci mám průměrnou.“

„To není na vychloubačnou!“

„Já si to doma poslechnu ožralý, střízlivý a zhulený, a hned budu mít tři názory!“

„My nemusíme cvičit sami doma, jak jsi říkal. Stačí, když k tobě budeme jezdit do studia.“ (Po střihu)

„Sem si chtěl zdřímnout a v tom tichu s nedá spát!“

Basák s bubeníkem: „Martine, víš co je zajímavý? Že Jsme na tu první vždycky stejně. „To není zajímavý, takhle by to prostě mělo bejt!“

„Tohle je dobrý, na koncertě to umíme daleko hůř!“

„Já si myslím, že opravdovou muziku můžou dělat jen ošklivý lidi.“

„Když Ti sem dáme fotku, tady je zeď slávy. Kde je zeď hanby?“

„Zjistili jsme, že hraju vcelku pravidelně -  pravidelně nepravidelně.“

„Necvičíš, zaplatíš.“

„Mě nějaký rádia nezajímaj´. My máme zajímat je!“

„Lacovi už stačí jen dvě, tři déczi.“

„Platíš tu pizzu dneska za svý, jo?“ „Jojo, tady Ti vracim peněženku.“

Zvukař: “Nejlepší bubeník jsem nakonec já!“(po střihu)

„Tyjo, mě se klepe spodní čelist.“

„Život je občas naladěný, a občas rozladěný.“

„Dyť umíš hrát takhle rychle.“ „Nojo, ale doma!“

„Tady ty dupáky jsou mimo.“ „To je ta latence šlapky.“

„Já rozumim romantice, kurva, do prdele!“

„Tak jsem si dal sójovej guláš a tělo řeklo: ne, ne, ne, mě neošálíš, a poblil jsem se!“

„Ty seš jako Leška Semelka.“

„Písně k MRDU vol. 12“ „Prcáme s muzikou 2.“

„Já si udělám řasy.“ „Ty vole, nešvindluj.“

„Já jsem se rozhodla, že Baltazara zpívat nebudu, že se dám radši na balet.“

„Sice zpívám falešně, ale aspoň jsem se přepudrovala.“

„Etiopie nebo Etio nepije?“

„My bysme měli dostat platinovou desku za nejvíc rozdaných kusů.“

„Já mám totiž pocit, že jsem dopoledne hrozná, a odpoledne ještě horší.“

„Není nad obyčejný akord v neobyčejném prostředí.“

„Tyjo ale, nebude to samej hit?“

„My to naživo hrajeme úplně jinak.“ „A proč jste to nezahráli jako naživo?“ „Protože my jsme to živě ještě nehráli!“

„Já jsem ateista, jestli vám to nevádí.“ „Vůbec, já jsem zvyklej, že na mě lidi nevěří.“

„Čím vším jsem voněl, voněl jsem rád.“

„Jednou je to tak, a podruhý támhletak.“

„Co nota, to bota!“

„Potkal se nekrofil s pedofilem. Jeden hrál na trubku a druhý na saxofon…“

„Každá nota navíc je zbytečná.“

„Co se týče rytmu, jsem volnomyšlenkář.“

„Ten metronom, to je taková nepříjemná věc!“

„Vidíš, měl si jít taky na šachtu, chrchlal bys oficiálně.“

Basák k bubeníkovi: „Tyjo, my se tam docela strefujem.“

"Strč si dva prsty do prdele a pak je jedno, kterym to nahraješ!"

„Zpíváš tady nahoře nebo dole?“ „Buďto nahoře, nebo dole.“

„Saša má tu pevnou vůli strašně slabou.“

„To je jako když házíš svini do perel.“

„To je mrdla, viď!?

„A nechceš půjčit kleště? (Na zpěv)? „Tomu se říká španělský kapodastr.“

„To je tzv. PX-poloha, prdelema xobě.“

„Večeři máš v pračce, jsem u psychiatra.“

„Víš co je zvláštní, že se na pohřbech nehází kytkou jako na svatbách.“

„Nešťastný šafářův sboreček.“

„To si vem, co my bysme byli za kapelu, kdybysme uměli hrát!“

„Jenom mu to neopravuj. To má za toho kanára, co ho utrápil žízní.“

Vánoční pozdrav od Hanče a Vrbaty: „Veselé vánice“

„Každej teď už má ty tablety..“ „Tyjo, ještě žes to řek´, já si musim vzít tabletky!“

„Kdybyste chtěli něco vyřídit na měsíci, ta já jdu teď na měsíc na školení…“

„To je lepší, když má trumpeťák kontrolu nad trumpetou, než nad sebou.“

„Ty jsi taková vtipná kytaristka.“

„Nesmíš ukázat kozy hned na začátku!“

„Ty máš tak černej humor, že bys moh´ sbírat bavlnu!“

„Von mi tam leze do vodťukávky!“

„Pojď, já Ti dám facku.“ „Né, Ty né! Ty máš ruku na dva obličeje.“

„Vypni mi ten metronom, aby mě to nevyhazovalo z rytmu.“

„To má koule úplně všude.“

„Pokořena  po kořena.“

„Ty vole Rock, to je všechno od Presleyho přes Sex Pistols až po nás!“

„To srdíčko tam není!“ „No, vono ani ten hlas.“

„A tohle tam fakt hraješ pořád? Fakt?“

„Po nás potupa!“

„To jsou kokotinky. Na to se můžeme vysrat.“

„Ty barvy jsou barevnější než barvy.“

„´Realita´ je po těch pěti dnech (ve studiu) krutá! Radši ty dveře vůbec neotvírejete!“

„Teď jsem se do toho spletla.“

„Je to velký skok pro bubeníka, ale malý krok pro lidstvo.“

„Víš, já to jako hraju rytmicky, ale mimo rytmus.“

„Já Tě zkvantintuzuju, až Tě to bude bolet.“ „Je známo, že nejhorší bolest je z kvantizování!“

„Já jsem miloval Dallas, když jsem bylo dítě.“

„Pan Břeťomil je kde?“ „Asi někde buznuje.“

„Já bych chtěl bejt kytarista jak prase.“ „To bys musel víc jíst!“

„Jako pseudo Hendrix.“ „To je něco, jako Squier  By Fender!“

„Já chci zavolat babičce!“ „A proč jí nezavoláš?“ „Protože není online!“

„Dělal sis někdy oktávy?“ „Ne, von si dělal dobře.“

„Mě se právě líbil takovej ten jeho dobytkovskej styl!“

„S metronomem je to jako s prezervativem, s nim je to bezpečnější, ale bez něj hezčí.“

„Mozek mi hrál něco jinýho než ruce.“ „To je dobrý, když umíš odloučit ruce od mozku.“

„Kdyby nebylo stříhání, tak kde já bych byl.“

„Digitál vymysleli pro mě.“

„No, zrak už mu nefunguje, sluch taky ne…“ „No, ještě mu funguje zvrat!“

„Čí je ta cola?“ „Říká se, čí jsou ta kola.“

„Dejte to poslechnout svejm manželkám a milenkám..“ „Tyjo, to bych musel obejít celou Blatnou! Na to nemám čas!“

„Von už zase spí.“ „To je na Blatensku takovej krajovej zvyk,“

„No, my si do kapely nebereme žádný blbce. My je z nich potom děláme!“

„ … a musíte napsat ještě jednu písničku, a ta už musí bejt hezká!“

„Ať jsem byl v jakýkoliv kapele, tak tam byl basák čůrák!“

„Je to v něm, ale musí se to z něj dostat!“

„Vono je jedno, jestli jsi špatnej nebo dobrej, prostě seš  muzikant.“

„Já tam mám připravený jedno efektový kvíláto.“

„Prosím tě, ty tam děláš ta dynamická zvedátka?“

„Von študoval etudy na malou hajtku.“

„Dělá machry, že to neví!“

„Co nezahraju, to zazpívám.“ „A co nezazpíváš, to vokecáš!“

„Já jsem se ztratil, mě přeskáčkaly řádky.“

„Tyhle věci by se měli dělat za velký peníze. Vono by to pak mělo takovej šmrnc!“

„ ... sem si koupil sedmičku, abych pak hrál na jedný struně?!!!“

„Je to dobrý, ještě než to začne nudit, tak to skončí.“

„Teď to bude hardsex s basou!“

„Já hraju na basu plácanou.“

„Sem se neučil hrát na kytaru, abych hrál pomalu!“

„Ty jsi byl celou dobu jakoby pozadu.“ „No, já jsem nechvátal.“

„Dělej, co umíš.“ „Tak to můžu ject domů!“

„Ty zpíváš druhý hlasy?“ „Myslim,že jo, protože Johny to zpívá vždycky jinak než já.“

„Já jsem jenom globálně utlumenej.“

„Nechci poslouchat své chyby!“

„Já to hraju pokaždý jinak, podle toho, kolik mám piv.“

„Laděj´ všichni. My se chceme odlišovat, tak tomu moc nedáme.“

„Já jsem hrál mimo, abych tam vynik´.“

"Tak sis měl složit silnější harmoniku."

"To bude tvrdý, jak Hovado!" "Ostrý jako ostružina."

"Čím se živíš?" "Já jsem virtuóz!"

"Jsem náročnej na všechny kromě mě."

Před nahráváním: "Jdou se tvořit punkový dějiny."

Pankáč: "Ty sis myl vlasy i šampónem?"

"Ty ses byl vyčůrávat."

"Tady máš dupák s rytmičákem úplně od sebe." "No, jeden v Klatovech a druhej V Praze."

"My jsme normální punková kapitalistická kapela." "To řekl homosexuální idiot."

"To já nepiju, jako že bych se měl zbourat, já jen udržuju hladinu."

"Není přemlouvání na kolenou, jako přemlouvání na kolenou."

"Já jsem myslel, že jsme přijeli točit muziku, a zatím točím jen pivo."

"A máte taky nějakou písničku o lásce?" "No, třebas ´Pivo´."

„Já mám takovej třesací hlas.“

„Tam bude ten nafoukanej konec.“ „Co to je nafoukanej konec?“ „Takovej bordelpřes bicí.“

„To se jen tak neslyší, ta nahodilá přesnost.“

„A co je vlastně sólo?“ „To je, NĚCO!“

„V Plzni jsem čuměl na kozy a tady (v Klatovech) čumim na krávy.“

„Strašně smutnej den bude, až my dospějem.“

„Proč sem vůbec lezem, když chceme hrát chyby.“

„Víš, proč jsme spolu takhle dlouho? Protože víme, kdy nemáme poslouchat.“

„Mohl bych to zařvat? Tím bych se zbavil odpovědnosti za tón.“

„Špatnej akůrdek.“

„I v takovejhle hadrech se dá nahrát dobrá muzika.“

„Petrovi to normálně leze krásně, jenom tady mu to leze strašidelně.“

„Když si chcete zahrát, musíte si nahrát.“

„Když se trefí, tak je to docela dobrý.“

„Bránice, to je z Bráníku, ne?“ „Tam se to vyrábí, a pak se to montuje do lidí.“

„To je ale hajzl, ten půltón.“

„V naší kapele je buď blázen, nebo buzerant.“

„To víš, po těch mejch bůčkových lázních…“

„Musí to mít koule.“ „To jo, ale jaký?“ „Stylový koule!“

„To by tam sedělo i pěkný.“

„Já si jí tam užívám, tu písničku, až to potom kurvím.“

„Je to dobrý, až na ty sloky a refrény.“

„A masterig z toho udělá maso.“ „A může to bejt sojový maso?

Basák o bubeníkovi: „Ale my se moc nepotkáváme.“

„Tyjo, to je hluboký.“

„Musíš nejdřív dobře namazat, abys moh´ jezdit.“ „Nesmíš ale přemazat, to bys moh´ uklouznout.“

„Víš, proč moje máma nejdřív porodila sestru? Protože se vždycky začíná od nuly.“

„Jsou tam věci, který ještě bubákujou.“

„Zahalíme, uvidíme.“

„To už skoro vypadá jako přesně.“

Kontrabasista: „Já jsem taky pustil šlachy ze řetězu.“

„To je Cash? Teď o něm čtu. Mám knížku na hajzlu, dobře se při něm sere.“

„Víš, jak mně šly včera ty ´Kukačky´ po obědě?“ „Jak?“ „Nešly.“

„Prvních patnáct vteřin bylo dobrejch, ale tohle už jde do popelnice.“

„Nebudu se napíjet!“

„Já jsem si teď úplně rozvrzala dirku. (flétnistka)

„To je pornostránka pro nevidomý.“

„Já nesmrdim. Mně se ukládá všechno jenom do zadku.“

„Mohly byste vzít chlapy tady na cvičák a naučit je nějaké povely. Povel ´Stůj´ jim ale po ránu už docela jde.“

„Hlavně, že si vzal dvoje kšandy. Ale aby si vzal dvoje spodky, to ne!“

„Nahráno ve spolupráci s alkoholem.“

„To se nedá nevylepšit.“

„To je zajímavý, co udělá jedna dobrá ladička!“

„Máš úplně pravdu, ale nesouhlasím s Tebou.“

„Tyjo,  tady toho je nějak málo.“ „No, já měl krizi.“

„My jsme taková nasraná kapela unavenejch teplákových opičáků.“

„Co jsem ušetřil na blánách, to jsem vrazil do Májky.“

„To bylo skvělý vibráto.“ „Ale, to byl ranní třes!“

„Tyjo to je horší, než seřizovat hořáky.“

„Po tomhle točení si budu muset nechat obarvit hlavu.“

„Na koncertě Párplů v Japonsku se traduje, že je tam výstřel, že se tam zastřelil fanoušek.“ „“To my, kdybychom točili do pásu, tak by těch výstřelů bylo slyšet pět.“ (pětičlenná kapela)

„Vidíš, já nehraju pozdě, já zatěžkávám.“

„Tak, jak jsme to hráli, tak to tam je.“ „Jenže každej to hrál úplně jinak.“

„To banjo tam plní úlohu semtamťuku.“

„Já nechci mít bříško jako Ty!“ „Já už ho mít nebudu. Já ho prodám.“

„Zkazila se ve mně hudba.“ „A to byl puch!“

„To je obrovsky příjemná muzika.“

„To je krásnej den, co?“ „Mně to nevadí.“

„My si to chceme poslechnout, jestli tam není kousek mrdníku.“

„Autor je autor.“ „Ale houslista je houslista!“

„Krásný zvuk, žádný zvuk.“

„Škoda, že se nedá svetr prozvonit.“

„Ty tam máš taky to tahátko.“

„Já si tam rád nezahraju.“

„Já umím všechno. Jen ten dupák si tam dělá, co chce.“

„Mám ho stát?“

„A je to mocné!“ „Spíš moc né.“

„Víš proč má basa čtyři struny? Aby zůstala aspoň jedna, když tři přetrhneš.“

„Ty má nějakej rozmazanej ksicht. To se teď nosí v Plzni, rozmazaný ksichty?“

„To Vám není blbý, že budete najednou spolu?“

„Lidi si to poslechnou a řeknou, konečně se to zvukař naučil stříhat.“

„Co bouch, to bylo přesný!“

„Všichni zvukaři, elektrikáři a podobný týpci, jsou očkovaný proti elektrickýmu proudu.“

„Život máš takovej, jakej si ho uděláš. Já jsem si to dneska udělal dvakrát, a jak ho mám hezkej.“

„Já jak to tam šidim na koncertech, tak nejsem zvyklej tam zpívat.“

„Morálka kapely s počtem odehraných nástrojů klesá.“

„Rozhodně minimálně každopádně.“

„Seš dobrej.“ „No, mě to vyšlo ve křížovce.“

„Bůh na tři – Vláďa.“

„Já miluju ten zvuk toho trombónu, když tam zamrská těma pyskama.“

„Tam jsou blbý ty třicetidvoutinky.“

„Líná basa, holé neštěstí.“

„Tak tohle bylo poprvý skoro dobře.“

„Máme tady Jazzbasse.“ „My budeme hrát jazz?“

„Já mám jednu vyhlídnutou, ale vona mě nechce. To je asi problém, ne?“

„Já nesmím srát. Já musím zpívat.“

Basákovi:  „Ty tam hraješ stejně furt ty samý věci.“ „Buď jednu prázdnou strunu, nebo druhou prázdnou.“

„Když si vezmu, z jaký prdele jsme vylezli, tak je to docela dobrý.“

O zpěvu: „Je to, jako kdyby to jídlo bylo málo mastný.“

„Naživo to hraju přesně. To jen tady (ve studiu) jsem se bál.“

„Tyhle mladý klucí jsou na svoji sexualitu háklivý. To jen my jsme vyměnili ženský za pivo.“

„Já většinou na koncertech.“ „Ty většinou furt!“

„Hele, zkusíme to. Když zvládnu první sloku, tak pak už je mi to jedno.“

„Aby to bylo dominantně rozjetý!“

Houslista. „Já jsem stál dál od houslí.“

„Ať vstanu, kdy vstanu, probudím se vždycky v jedenáct.“ „To je podobný jako, ať bleju, jak bleju, vždycky bleju vlašák.“

U houslisty:  „Vona mu vrzala druhá brada o třetí.“

„Vono to ladilo i předtím, akorát to bylo trochu níž.“

„Co kdyby se to jmenovalo Antihlad!“

„Poslouchal jsem ty dva přechody z hajzlu a zní to jako z hajzlu.“

„Basa je tam pěkná, ale musí bejt přesná.“

„Vy jedni klobásníci!“

„Iljo, ten drive, to je to nejhorší, co na tobě je.“

„Vy jste bezcitní čuráci, a Ty jsi přecitlivělej hajzl!“

„To si musíš vybrat, buď přesně, anebo hezky!“

„To víš, to je klik. To není jako hrát s bubeníkem.“

„Můžeš oddělit maximálně zrno od jiného zrna, já žádné plevy nemám.“

„Nejdřív to tam hraju jako pečbuřťák a pak jako metalák!“

„Ta je krátká, ne?“ „Jo jo, ta nemá ani čtyři minuty!“

„Ten začátek mi přišel takovej začátkovitej:“

„Kdo umí, ten umí.   Kdo neumí, ten učí.“ „A kdo neučí, ten zvučí.“

„Každej druhej střih je ze známosti.“

„Jó rytmus, to je docela problém.“

„Vona byla jako divá, tak jsem vyzkoušel tlumiče v Mitsubishi.“

„Pět minut slávy…“ „… a pět minut hanby.“

„To je ukulelervoucí.“

„Vodu pro všechny, já platím!“

„Vypadals jak čurák, tak jsem si řekl, to je v piči.“

„Dobrá slivovice, roztahuje cévy.“ „To jen burčák roztahuje půlky!“

„Začínám moc zhruba, co?“

„Já jsem měl narozeniny.“ „Tak si kup svíčku a já Ti jí tam večer strčím.“

„Ty Vole, Ty si koleduješ vo nějakou cenu.“

„Já tu kapelu mám jen jako doplněk mejch skvělejch hitů.“

"Golden tschechische Hände a ProTools, a je z Tebe muzikant.“

„Na co jsi zase myslel? Na sex, co?“ „Tak musíš myslet na rychlej sex, abys byl trochu dopředu.“

„Možná, že by ses na ty pocity měl vysrat, a začít hrát přesně!“

„Tam byly nějaký zbytečný noty.“ „No dovol, žádný noty nejsou zbytečný!“

„Já jsem vo tom v noci přemýšlel, a myslím, že jsem na ten konec přišel. Problém je v tom, že jsem to zase zapomněl.“

„Já bych chtěla, aby někdo za náma po koncertě přišel a řekl, že hrajeme líp než na cédéčku. To bych pak mohla v klidu ukončit kariéru.“

„A proč jste ho vyhodili?“ „No, protože byl úplně k ničemu, a stačili jsme si sami čtyři.“

„Tomu se říká soprán jako hovado.“

„Vyklepat bubáky z výfuku.“

„Vono to céčko je takový zvláštní.“ „No neladí.“

„Asi jsi dostal tremolo do prstů!“

O bicích: „Tyjo, co je to za nástroj? Staví to čtyři hodiny, skládá se to čtyři hodiny, žádnou melodii to nemá…“

„Střepy znamenají štěstí.“ „Takže prorazíme!“

„Tam už je rytmu, kolik chceš.“

„Tyjo, necvičils na ty bicí?“ „Vono se říká, že před smrtí se udělá vždycky dobře.“

„A je pěkná?“ „No hele, na víkend dobrý.“

„Ta je hratelná, ta by se dala obrábět.“

„To jsem neviděl hodně dlouho, vlastně nikdy v životě.“

„Já Ti házím deprese do zad!“

„Já když to slyším dohromady, tak to neslyším.“

„Banjo je to nejhorší, co se nedá poslouchat!“

„Ty Vole, to je špatný, abys ráno nejdřív nešel srát, chcát, a pak vstával.“

„Vono v těch hloubkách jdou ty kixy velice snadno.“ „Vono i v těch vejškách!“

„Proč tam hraješ dvě noty, když je tam jen jedna?!“ „To já ne, to ruka.“

„Tady jsi snad poprvý přesnej.“

„Máš před sebou slapování.“ „A Ty slepování!“

„V tom studiu je slyšet i to, co nezahraješ.“

„Jsou holky na focení a …“ „…a jsou holky na píču!“

„Počkej, až Ti z něho bude kapat!“ „To je rýma gentlemanů!“

„A jak to včera skončilo, tak to dnes začalo – Kájovi smrdí nohy!“

„Dal bych si špenátové trioly s kuřecím basem.“

„Johne, držím Ti palcát.“

„Chceš-li si znechutit svoje písně, běž do studia!“

„Já nejsem Obelix, já jsem Obezix!“

Ke zvukařovi: „Teď si vem, kdyby tady byli samí dobrý muzikanti. Tak votupíš!“

  Ve studiu: „Kájovi ten střih sluší.“

„První a poslední nota jsou vždycky zdarma.“

„Mandolína se ladí tak, aby všechny kolíčky směřovali jedním směrem.“

Během prohibice: „Chtělo by to takovej pančovanej zvuk.“

„Je to takový extrémně specifický.“

„Hele, co je směšnýho na tom Hřbeti? „Já jsem o tom přemýšlel, a vono je to to h, ř a b.“

„Až budeš s nějakou ženskou, tak se Tě nebude ptát, jestli se trefíš. Prostě musíš!“ „No, jestli se netrefí, tak bude v prdeli.“

„Já nevím, jestli mám odvahu zažít s Váma úspěch této desky.“

„A proč tam netočíš Starobrno?“ „Protože to je jako pivnice.“

„Ty jsi jako ženská, furt něco meleš.“ „Ale nikdy ne kecy! To dělá ta moje třetí hemisféra.“

„To v tom slyšíš, nebo to vidíš?“

„Ty jsi jako ženská, furt něco meleš.“ „Ale nikdy ne kecy! To dělá ta moje třetí hemisféra.“

„Tam byla spousta chyb.“ „Voni jsou tam napsaný takový ozdoby.“

„Ty chrápeš?“„Ne , já prdím, oni chrápou!“

„Takhle jsem to nezahrál, myslím, tři roky.“

„ Kytarista bubeníkovi: „To je přeci tvoje práce, vyhazovat nás z rytmu.“

K bicím: „Tolik mikrofonů dohromady jsem ještě nikdy neviděl.“ Bubeník: „Já neviděl tolik místa na hraní!“

„Měli jsme basáka, nebyl špatnej, ale sral na to. Našel si holku, babička měla třikrát do roka narozeniny…“

„Už je mi líp.“ „Je to poznat, už mě sereš!“!

“To je dobrý, za takový prachy zjisti, jak hrajem blbě.“

„Já jsem si musel vyzkoušet ´hmatoprst´.“

„Jak jsou ty show, ty realitní, jak vyhazujou toho nejlepšího.“

„Já, jak jsem to poslouchal z hajzlu, tak to fakt, Vole, znělo jako hudba.“

„Víte, jakej je rozdíl mezi jazzmanem a rockerem? Jazzman hraje deset tisíc akordů pro tři lidi, a rocker tři akordy pro deset tisíc lidi.“ „To my hrajem tři akordy pro tři lidi!“

„A co pak by si přál Blahošek, nějakou fenečku nafukovací?“

„Kdybych věděla, že mě má tohle vzbudit, tak se radši vzbudím dřív.“

Zpěvák. „Jak to, že v kapele zpívaj všichni líp, než já.“

„To byly pěkný brambory!“ „Ale pěkně nasázený do řádku.“

„Zlato, vyhudruj mi pelikána.“

„Líbí se ti ta písnička?“ „Je krásná. Můžeš ji ztlumit?“

„Jaký je tempo?“ „158.“„Tak to máme policejní tempo.“

„Nesmíme nasadit laťku moc vysoko.“ „Naopak, abychom mohli mít sestupnou tendenci.“

„Slyším svůj dunivý nástroj, tak si jdu nechat umýt hlavu.“

„Kolik to asi dělá, to zpoždění?“ „37 milisekund.“ „Tak to musím ještě vylepšit.“ „A teď?“„No, přes jednu desetinu sekundy.“ „Tak to už jdu prodat nástroj.“

„To na Klatovsku chybí, takovejhle zvouček.“

„Vono i ta ruka, není co bejvala.“ „Vona vlastně nikdy nebejvala.“

Žena bubeníka: „Kampa jdeš?“ „No do studia.“ „Dyť jste tam byli včera!“

„My hrajem strašně hlasitě, aby nebylo poznat, že hrajeme blbě.“

„Já furt pracuju, možná to nevypadá, ale je to tak.“ „Já jsem v piči, možná to nevypadá, ale je to tak.“

„Co není v rukách, je v myši.“ „Co není v myši, je v piči.“

„Dyť my ty písničky hrajem už dvanáct let, každý pondělí!“ „Ale z toho šest let jste byli v takovym stavu, že si ani nepamatujete, že jste nějakou zkoušku měli.“

„Ta je nová. Tu hrajeme rok.“

„Ženská se usere a Vy se z toho můžete posrat!“

„Nedělej ze sebe blbce a běž. „Von ale ze sebe blbce nedělá. Von je!“

O base: „Ta tam je vystrčená dobře, ta tam je randal.“

„Víš, kde jsme, Martine? V rytmické mučírně! Asi jsme něco provedli.“

„Já bych možná ani nespal, kdybych si nemohl opravit druhý refrén.“

Zvukař: „Ode dneška nestříhám! Nejsem žádnej kadeřník!! Muzikant: „Leda tak kadeřník dívčích klínů.“

„Do píči! To bylo dobrý!“

„Kolik muzikantů, tolik rytmů.“

„Krásně se mění nálady.“ „Z bezmoci na beznaděj.“

„Reversní je když, když ženská píchá chlapa.“

„Ty bys měla bejt na Á, a ne na Há!“

„Já jsem starej depkař, já mám rohy rád.“

„Tam je DUR!!! Dur jako hovno!!!

„Buď muziku naladit, nebo rytmus přitvrdit.!

„Ty máš to punkový ladění, ŽÁDNÝ!“

„Ty mladý ho pak budou napodobovat.“ „No právě, víš, co pak vyroste dementů?!“

„Teďkon i tu dobu zahrál výborně. Kam že si to cigáro strkal?“

„Já jsem udělal chybinku.“

„Tak vidíš, zahraný to bylo dobře, ale špatně sestříhaný!“

„Jednodušeji už to hrát nemůžu, jednu po druhý, nahoru a dolů.“

„Tam, kde housle, tam i dech.“

„Ty máš ty činely do sterea? Sem si všim až teď. Tak to jsem asi vystřízlivěl.“

„Já jsem nevěděl, jestli rum nebo vodku, tak jsem vzal rum i vodku.“

„Ty jsi jako ženská, furt něco meleš!“ „Ale nikdy ne kecy! To dělá ta třetí hemisféra.“

Ke zvukařovi: „To v tom slyšíš, nebo to vidíš?“

„A proč tam netočíš Starobrno?“ „Protože to je jako pivnice.“

„Já nevím, jestli mám odvahu zažít s váma úspěch této desky.“

Při nahrávání kytary: „Až budeš s nějakou ženskou, tak se Tě nebude ptát, jestli se trefíš. Prostě musíš!“ „No jestli se netrefí, tak bude v prdeli.“

„Hele, co je směšnýho na to ‚Hřbeti‘?“„Já jsem vo tom přemýšlel a vono je to to ‚h‘, ¨ř¨ a ‚b‘,“

„Je to takový extrémně specifický.“

Během prohibice: „Chtělo by to nějakej pančovanej zvuk!“

„Mandolína se ladí tak, aby kolíčky směřovaly jedním směrem.“

„Tam bylo spousta chyb!“ „Voni tam jsou napsaný ty ozdoby.“

„První a poslední nota jsou vždycky zdarma.“

Při natáčení: „Kájovi ten střih sluší.“

Ke zvukařovi: „Teď si vem, kdyby tady byli samí dobrý muzikanti, tak votupíš.“

„ „Já nejsem Obelix, já jsem Obezix.“

„Chceš-li si znechutit svoje písně, běž do studia.“

„Teď z toho budou holky úplně hotový.“ „Hlavně aby měly plný pusy!“

„Johne, držím Ti palcát.“

„Dal bych si špenátové trioly s kuřecím basem.“

„A jak to včera skončilo, tak to dneska začíná, Kájovi smrdí nohy.“

„Jsou holky na focení…„… a jsou holky na píču!“

„V tom studiu je slyšet i to co nezahraješ.“

Zvukař: „Máš před sebou slapování.“ Basák: „Ty máš před sebou slepování.“

„Tady jsi poprvý snad přesnej.“

„Proč tam hraješ dvě doby, když tam je jedna!“„To já ne! To ruka.“

„Vono v těch hloubkách jdou ty kixy hrozně snadno.“ „… vono i v těch vejškách.“

„Ty vole, to je špatný, abys ráno nejdřív nešel srát, potom chcát a pak teprve vstával.“

„Banjo, to je to nejhorší, co se nedá poslouchat.“

„Já když to slyším dohromady tak to neslyším.“

„Já Ti házím deprese do zad!“

„To jsem neviděl hodně dlouho, vlastně nikdy v životě.“

O dívce: „Ta je hratelná, ta by se dala obrábět.“

„A je pěkná?“ „No hele, na víkend dobrý.“

„To víš, já zvukově neprůchodnej, já musel v dětství sežrat nějakou zvukovou izolaci.“

„Já se rozposlouchávám.“

„Jestli je to o půltón vejš, tak by to mohl bejt záměr.“

„Když si to pustím i já sám, tak ta deska nemůže bejt tak špatná.“

„Vono se to dobře nahrává, když jsi přesnej jak vietnamský hodinky.“

„Pusť nám tam tu teplárnu.“

„Jemně počkáto kulminující do zadrhováta.“

„Přátelé, já na to přišel. Když jsem střízlivej, tak jsem nepoužitelnej. A když nalitej, tak jsem taky nepoužitelnej, ale je mi to jedno.“

„Dáš si cigárko před další písničkou?“ „Jestli můžu, tak ne.“

„Láďa dostane „Huhlák roku“.

„Ty budeš „Skokan roku“. „Jo, ale do zdi.“

„Podívej se na Picassa, taky zkazil pár obrazů, a teď se z toho můžou lidi posrat.“

„Já to ani jinak hrát neumím. Kromě toho, že neumím hrát.“

„Sorry, já hrál maďarský noty.“

„Pusť sem trochu čerstvýho smogu.“

„Ty Vole, ten punk je tak složitej!“

„To má blbej gumu.“

„A těšíš se domů?“ „No co, dyť jede jen za manželkou a za dětma.“

„No já mám pět let vystudovanej operní zpěv, než jsem začal mutovat.“

„Aby tě filcky vytahali za obočí!“

„Ty sluchátka mi sežrali naušnici.“

„Ta písnička je neuvěřitelná, jak je tam tolik věcí, co tam nepatří, a je to super.“

„Já se omlouvám, ale já tam trochu dejchala.“„No, já tam zas trochu smrděla.“

„To bude krkolam.“

„Von má ve třiceti hlas nasranýho desetiletýho dítěte.“

„Tam ještě není basa, tak je to víc pocitově rozpadlý.“

„Dostalo to nový šourek s koulemi.“

„Já mám ukrutnej hlad!“ „A ty nemáš nic k jídlu?“ „Mám, ale nemám na to chuť.“

„Já bych chtěl být psem u mě.“ „Možná budeš jednou Blahošův pes:“ (Blahoš =studiový pes)

„Kdykoliv se v tý písničce něco mění, tak se měním taky.“

„Muzikanti jsme docela dobrý, ale neumíme na to hrát.“

„Počkej, počkej, já si to musím sám dobře vyzkoušet.“

„Tahle písnička by měla dostat sedm Grammy za střih.“

„Některý lidi jsou všichni stejný.“

„Teď to vezmem ještě jednou a poslouchej bicí.“„Já je vůbec neposlouchám…… a teď jsem je poslouchal a jak je to pěkný.“

„Já mám fakt takovej nerozehranej pocit.“

„Ještě to není zanechání hodné.“

„Ty mě neslyšíš?!“ „Já jsem na jedno ucho hluchá a na druhý unavená.“

„Tady nějak chvátáš.“ „To je ta dnešní uspěchaná doba.“

„Tam si dala ta intonace pauzu.“

„Musím se všem omluvit, ale do tý stupnice to sedí.“

„ … a hrál na smetištní nástroje, řetězy, plechovky a tak".

„To víš, že to je dechem, vždyť je to dechovej nástroj!“

„Musíš bachovat!“ (Dávat si bacha)

„A ty hraješ od začátku?“ „Právě, že rádoby jakože ne.“

„Co se v září naučíš, v létě jako když najdeš.“

„To jsme Týpci!“

„Já myslel, že jsi profesionál. Že přemejslýš o večeři a při tom to nahraješ.“

„Já musím stát, já neumím sedět.“ „Lidi, co neumí sedět, by neměli mít prdel!“

„Víš, já mám alergii na studio.“

„Neumím to tak, jak bych to chtěl mít umět.“

„Já se vůbec nedivím, že se to těm lidem líbí.“/sebechvála/

„Takovej uměleckéj zážitek na dvou strunách.“

„Prosím tě, podej mi ty uchošťoury.“

„Příště budeme hrát v šestijolách.“

„Já tam (v bicích) mám to počkáto.“

„Mám tady i natočený orchestrální činely.“ „No, na ty nesmíš hrát nadrženej!“

„Kam mám stát?“

„Už je to tam. A tam, kde to není, tam jsem to nezahrál.“

„Já předbíhám metronom a ty zase mě…“

„Není důležité udržet moč, ale rytmus.“ /starší rocker/

„To by pražskej bubeník neudělal…“

„Každý muzikant nasává z různých stylů.“ „No, každej nasává…“

„Takhle dobře jsme to ještě nikdy nezahráli a ještě je to blbě.“

„V těch lepších studiích se ladí i dvakrát za den.“

„ Když něco není níž, tak to ostatní je vejš.“

„Konečně je tam něco, co nikdy nezahraju.“

„Jak je víc muziky než střihů, tak je to dobrý.“

„Já mám to sólo vymyšlený. Tam jde ale o to, jestli to chceme mít pěkný.“

„I na hajzlíku to zní výborně.“ „To je dobře, protože to nikdo jinde ani poslouchat nebude.“

„Nebyl tu někdo prcatej?“ ..k výšce mikrofonu

„Pult osobnosti.“

„Já jsem si dal řízek a zpívá mi to jiným otvorem.“

„Dej si pozor na to plzeňácký „Á“.“

„Tyjo, mě to tam ulítává.“ „Každej na něčem ulítává.“

„A jaký jsou ty nový písničky?“ „No, takový popůvky.“

„V tomhle místě jsem tradičně špatně!?

„Ale já to vím! No, já nevím…“

„Já bych ho vošukal, kdyby von nebyl kluk.“

„Čí je ten text?“ „Bubeníka. „No, na bubeníka dobrý.“

„Tak co to rozbitý sklo,“ „Je bez basů.“

„Je to trošku v tónu, je to surový, a to stačí.“

„Čím pomůžeš světu, že to nahráváš?“

Odpočítávání:-sanskrt: ek, dva, tri, čatur-hindsky: ek, do, teen(týn), čar

„Zejtra si půjdu hodit šavli.“

„Já si teprve hledám polohy.“„Zeptej se Lukáše…“

„Já to slyším i při hraní, že se netrefuju, ale nemůžu s tím nic udělat.“

„Až von zahraje přesně tu kytaru, tak to bude šlapat přesně.“„Nojo, ale až von zahraje přesně!?“

„“Ty to tam zahraj, a ono to tam nějak vyjde.“

„“Co se týče písniček, tak ty se mi hodně líbí. Až se je jednou naučíte hrát…“

ke zpěvákovi: „Musíš se naučit dejchat.“ „Tyjo, dejchá už devatenáct let, a ještě se to nenaučil.“

„Hraješ to stokrát jinak, a pak to máš hrát jinak!“

„Ta kytara Ti drží pěkně dlouho.“ „No, já dával nový tranzistory.“

„Štěpík má v uchu zlatý důl.“

„Co je víc kvalitní, krása a nebo úroveň techniky?“

„Víš, co je úžasný? Že to vždycky můžeš hrát líp.“

„Plíce mi nějak nehrajou bez cigára.“

„Já jsem se přeřekla. To se stane i chytrému.“

„Já jsem tak chytrej, že mě ani ty noty nestíhaj.“

„A to si člověk myslí, jak je přesnej.“

„No, návrat na hudební scénu, myslím, dobrej.“ „Počkej, já Ti udělám nějakou scénu.“

„No, nejsem tak dobrej, jak jsem si myslel.“

„To není o pocit. To už je normálně před!“

„Taková jednoduchá písnička pro všední den.“

„Zahulíme, uvidíme…“

„My jsme se snažili a teď ať se snaží strejda Pavel(zvukař).“

„Ty jsi skvělej gongista. Ty bys moh´ v Tibetu svolávat svačiny.“

„Já jsem si asi zvyk´, jak to tam hraje přesně, a teď mi to přijde divný.“

„Ty jsi pedofil!“ „Takhle mi říkají policajti, děti mi říkají strejdo.“

„Udělej to až na konci, ať se potí kalhotky!“

„Udělej to přihloupší.“

„Štěpíčku! Já nechci kontakt!“

„Vona tam hejká a melodijuje.“

„Co to je Essen? Internetovej sex?“

„Mě se to nelíbá.“

„Já si neumím představit hodícnost.“

„Už začínám přestávat moct.“

„Jak se máš?“ „Falešně.“

- exavik@delete.cz

„To je taková krásná atmosféra, že by se člověk šel oběsit.“

„Já mám pocit, že to nezpívám korektně.“

„Tam musí bejt díra, aby to bylo tvrdý.“ (o pauze)

„Pohádkově řečeno, to klopýtlo.“

„Bylo to falešný, ale na dobrým místě.“

„Ale napad´ mě pak dobrej nápad.“

„Asi vnímám ten rytmus jinak, srdečnějc!“

„Právě že já to hrozně neslyším!“

„Proto vznikla taková divná zvučnost.“

„Já si počkám na rozsudek od pana Intonátora.“ (Antares)

„Tyjo, to je dobrý! Já bych na to chodil každej pátek.“

„Ty Znásilňováku jeden!!!“

„Meteláček, to je od slova paní Metelková.“

„To proto, že se koukáš ušima!“

„To zní jako Křídla divokého vznášejícího se laktožrouta.“

„Ty brděnko.“

„Štěpík má v uchu zlatej důl.“

„Co je víc, krása anebo úroveň techniky?“

„Je to teď nejpřirozenější, ale to neznamená, že zpívá jako přirození.“

„Já jsem na ni doma hodnej. Proto posílám svou ženu do studia, aby ji tam někdo zmrdal.“

„Já hraju na 100%, ale ve srovnání s nima je to na 30%.“

„Naštěstí tam nehraješ.“ „No, jestli tam nehraju, tak je to chyba.“

„Všechno dobrý, co tam ode mě je, je Chyba!“

„Já jsem hrál přesně. I metronom říkal, tak tohle jsem ještě nikdy neslyšel.“

„Měl by sis udělat banku dobrých tónů a ty tam pak vkládat.!“

„Hele, mohl bys tam, jak Petr zpívá…“ „...vymazat ten zpěv?“

„Necháme to tam rozladěný. Každej musí pochopit, že nástroje jsou náš nepřítel a nám jde jen o vyjádření myšlenky.“

„To se mi nestávaj takový nehody, abych měl hezkej hlas“

„Kdyby ten kompresor moh´ mluvit, tak by řek´, že je zahlcenej.“

„Můj komplex vícecennosti narůstá každým dnem.“

„Ta písnička je taková bilance vo hovně.“

„Víš, co to potom stojí dioptrií, to stříhání?“

Bubeník po nahrání bicích: „ Dneska se ještě budu stydět a zítra už budu kibicovat.“

„Frontman má radost, když ho bubeník pochválí.“

„ … a proto já jsem skladatel a ty jenom bubeník.“

Basák k bubeníkovi: „Snažíme se hrát spolu, ale on v našem vztahu většinou nekomunikuje.“

„ Na tom konci by to mělo bejt bordelovitější.“

„ To je punkovej přechod. Ten nemůže bejt přesnej.“

„ O nás, po nás.“

„Tome dřív jsi byl dobrej, ale teď, teď jsi Hvězda.“

Ke zvukařovi: „To je nuda, že do toho nemůžeš šťourat, jak je to nahraný přesně.“

„Hele Support Lesbiens prej nahrávali chyby, aby to bylo živý. Vidíš, my jsme takoví profíci, že to dělat nemusíme!"

„Vono by stačilo, kdyby cvičili.“

„První strouhání v sekačkách.“

„..jsi mi z toho udělal čárkovém kód! (bicí po střihu)“

„“My hrajem s Vaškem vyhrávku do protivky.“

„Tam se mi to plašilo pod nohama. (bubeník)“

„Dostal jsem dežodorant a stříkavku do bot.“

„Budeš smrdět na tý fotce, viď?“

„Normální, normální, normální, a pak bordel.“

„Tam, jak jsi bouchl´ do toho Amiho, do toho buchu.“

„Chytni to G s tím pazourkem!“

„Rozuměl jsi úplně trošku?“

„Já jsem slyšel, že některý kapely i zkouší.“

„Ten jak slyší metronom, tak jede.“ „To jo, ale domů.“

„To éčko je vyřitěný.“

„Hlad je nejhorší zvukař.“

„Já bych na to hrát nemoh´, Já si vždycky myslel, že basa je nástroj ďábla.“

„Strašně bych si vyhonil péro na čtyřiadvacátým pražci.“

„ ... aby ten rytmičák byl tupej a vysokej.“ „Jako bubeník.“

„Já jsem prase kombinovaný s pankáčem. Taky ta míra ctižádosti není tak veliká.“

„Víš, co je úžasný? Zvukařům a popelářům to dochází později.“

„Ty máš lupy jak koupací čepici.“

„Tak ty máš rád lidi? A bubeníky taky?“

„Kdyby se mi nehrálo dobře, tak nehraju.""A co bys dělal místo hraní?""Makal bych na tom, aby se mi hrálo dobře."

Jednotka 1 Blb = počet střihů na jednu sloku

„Von tady dělá umění z těch sraček.""Ale ono je taky umění ty sračky udělat."

„Já si taky myslím, že metronom jede pokaždé jinak.“

„To je tak dobře zahraný, že jsem si myslel, že to hraju já.“

„Já vím,že je to drzost koupit si nový bicí, když na ně neumím.“

„To bylo pozdě, nebo něco takovýho.“

„Je to takový upřímný šílenství.“

„Ty to tam vygraduješ, vybejkuješ to.“

„Víš jakej je mezi náma rozdíl? Já jsem byl dřív v sexu a Ty na záchodě!“

„Autentičnost je jinej výraz pro nepřesnost.“

„Ty mluvíš jen o ženskejch!" „To je taky jediný, v čem mám navrch.“

„No a jinak tak ňák, no.“

„Ono je to teď nějak queenovitý.“

„Větší koule jsi ještě při zpívání neměl!“

„Já na to vyžaduju se do toho vcítit.“

„A s tím zpěvěm se neboj." „Já se nebojím, já jsem přežraná!“

„Taková melancholie s hlavou vztyčenou.“

„Kdyby to byl problém, tak to není problém.“

„Tam jsou akcenty, že ani nevím, že to neumím zahrát.“

„To má takovej přirození zpomalení.“

„Tak Pavlíku, teď tam máš všechno, co jsi chtěl, ráfky, paličky, mikrofóny. Co jsem moh´, to jsem trefil.“

„Tyjo, hned takhle po ránu hrát jazz… nebo se o to snažit…“

„Já tam už nic neslyším, kromě obecné nedokonalosti.“

„Já nemám rád punk, já mám rád chlastat!“

„Já kdybych zpíval, tak bych měl podobnou barvu jako ty. Takovou nezajímavou…“

„To musíme vyřešit detailně, aby to nebyla jenom náhoda.“

„Já nemám sykavky.“ „To jsi ale zanedbal už v mládí.“

„S tímhletím to nikam nedotáhneš, ani na Cis.“

„Tam jsou jen dvě věci, přehrát a přezpívat.“

„Ty jsi byl vždycky svině.“ „Mám dobré učitele.“

„Nedělej to umělecky. Dělej to spíš rytmicky.“

„Co říkala. Já přes ty brejle neslyším.“

„Když je štětka, tak je i lepidlo.“

„Člověk se musí rozposlouchat.“

„Vono, všechny tóny se tam dají zahrát. Jenom se to musí umět vokecat.“

„Nepotřebuji žádnej adrenalinovej sport, stačí si vlézt do studia.“

„Můžu si to slyšet?“

„Nejprimitivnější věc – strefit se na první dobu.“

„Až se naučím hrát, tak přijdu. „Tak to tě tu nikdy neuvidí!“

„Byl jsi skvělej!“ „Tohle kdyby mi někdy řekla moje stará.“

„Kámo, já byl v minulým životě švýcarský hodinky.“

„Promiň, já jsem neměl točeno.“

„My jsme takový upgradovaný pupkáči.“

„Tam kvákalo bejt nemusí, tam kváká Spok.“

„To je nejlepší sekunda na cédéčku.“

„Já si ten text nepamatuju a čtu si ho tady rovnou z mobilu.“

„Kdybys vylezla na céčko …!“

„Podle metronomu hrát nebudu. V týhle oblasti nejsem vzdělanej.“

„Tohle jsi zpíval už ke konci a srozumitelnost …“ „Šla k nule!“

„Volně přeloženo, za tohle nám utrhne koule.“

„Je to takový prvomájovitý.“

„Majkle, ještě o kousek níž!“ „ Vejš nebo nahoru?“

“Ty podle metronomu nehraješ a hrát nebudeš!“ „Protože já jsem metronom.“

„I s jednou kulkou jich má stejně víc než já.“

„Méně je více a mnohem méně je mnohem více.“

„Tohle je hudba do výtahu; taková pohodička.“

„Aby se to nebylo tak rychlý:“

„Von je hlavně hlavní.“

„Jsi napřed.“ „To je to napětí.“ „I v kapele, viď?“

„Prostě to daný tempo v tu chvíli necejtíš.“

„Vraťte se a odložte si mozky vedle.“

„Víš, co bych chtěl zažít? Že by sis dal přísavky na hlavu, zamyslel ses, a vypadlo by cédečko.“

O koncertech: „V pátek je to taková zkouška, sobota, to už jde, a v neděli bysme mohli jít sem (do studia).“

„Naživo jsme dobrý, naživo to lidem stačí.“

„Já jsem skladatel! Jsem prostě starej a už umim.“

„My tomu říkáme powerakordy. “ „My zase véčka nebo kvinty.“ „A já tomu říkám, jediný, co umim.“

„Tohle je docela těžký tempo na hraní.“ „To je ale každý.“

„Ty bys mohl hrát na pohřbech.“ „Jedna půlka lidí by plakala a druhá zvracela.“

„Život měl na hovno, ale pohřeb krásnej.“

„Takhle mluví ty lidi, co mají slavíka.“ „Tak to bude asi Kája Gott, ten jich má hodně.“

„Já jsem se v týhle verzi chybami nějak nezúčastňoval.“

„Zvukař? To je ten člověk, kterej vlastně ve studiu nemusí bejt!“

„Piano bude hrát druhý housle.“

„Bohouši, bylo to dobrý, ale mělo to dvě chyby. Neladilo to a nešlapalo to!“

„Já si budu schovávat sliny a pak je polknu místo pití.“

„Naše první cédečko bude asi poskvrněno krví.“

„Já vím, proč jsou ty (skotské) dudy tak drahý! Protože by je každej hned hodil do koše.“

„Co se týče vztahu k alkoholu, tak má silně vyvinutou slabou vůli.“

„Teď ti to nějak neznělo.“ „Tak to byl nějakej uzel na kabelech.“

„Víš co bude potom hrozný? Že to pak budeš poslouchat a budeš si myslet, žes to tak zahrál.“

„Romantici z popelnic.“

„Včera byl zástrčkový den.“

„Takhle, když tam pustíš ty samotný bicí, tak to je, jako bys mě svlíknul donaha.“

„Počkej, já si sundám sluchátka, ať nás neslyší.“

„To je vidět, že nemám nazkoušeno.“

„Já vůbec neumím telefonovat.“ „Je vidět, že málo zkoušíš.“

„Já jsem takovej dárce tónu. Já mu jich pár zahraju a von z toho vymodeluje písničku.“

„Naživo jsme dobrý, naživo to lidem stačí.“

„Hlavně jestli tě baví stříhat, pak to bude dobrý.“

„U týhle věci je zvláštní, že už to nestíhaj ty metronomy.“

„A zahrajte si přesně!“ „Jo, díky.“

„Jsem skvěle naladěn.“

„Když nehraju, tak je to nejlepší.“

„Tam já většinou nezpívám. Můžu tady nezpívat.“

„Ta kytara by měla bejt taková rytmickošpinavá.“

„Na kytaru se nemá hrát! Jinak se ti hned rozladí.“

„Zkusíme ten konec?“ „Jakej?“ „No právě.“

„To je takový peklo, to nahrávání!“

„Pěknej zvuk to je, ale schovej mi ho do jiný písničky.“

„V podstatě jakéjkoliv zpěv ruší tu muziku.“

„Ty vole, takový podpůltóny!“

„Další pán na stříhání.“

„Překáží pejsek?“ „Ne, vůbec. To je ozdoba kabelů.“

„Není to prdel, dělat celosvětově uznávaný hity, viď?“

„Nepřesný věci, ty mi jdou.“

„Dyť jsi vejš!“ „Já to tak mám radši, protože pak to jde postupně do normálu.“

Bubeník = Karel Semtamťuk, generátor náhodných tónů.“

„Hezká melodie.“ „To jsme se zase jednou vožřali…“

„Jak hrajou ti pankáči všichni stejně, viď.“ „Akorát my jsme o krok napřed, hlavně ta basa.“

„Ty Vole, dyť my ladíme jen ve studiu!“

„Jsi dobrej Láďo.“ „Já vim, ale proč jsem to teda nezazpíval napoprvé.“ „Protože jsi Debil!“

"Já ani nevím, jak to hraju, že to zní tak dobře."

Bubeník: "Já tam nic neslyším." "Bubeníci ale všeobecně NIC neslyší."

"Když intonujou, tak je to daleko větší prdel."

"Půjdeme do jiného studia!" "To bysme ale museli umět hrát. Tady jsme aspoň kompatibilní."

"Zubař a zvukař, to je jedna a ta samá pakáž."

"Když je to přesný, tak je to docela hezká písnička."

"Když ty bubny šlapou a von do toho zpívá, tak to jde.

"Můžeme pak vydat, najdi mezi první a druhou slokou 177 rozdílů."

"Vyšší disharmonické a nebolikvóty."

"Oddechové nástroje."

"Vždycky to bude mít nějakej význam. Třeba bezvýznamnej."

"To je neopunkovatelný."

"Tam je potom taková sborová vyzpívávka."

"Pusť to do tykadel." (do sluchátek)

„Už jsi se zařadil do kategorie stříhanejch…“

„Přeci to člověk nebude hrát pořád stejně!“ (řečeno po pár chybách…)

„To je tak strašně vysoko, až je to nízko.“

„No, hrajou to líp, některý lidi.“„Který?“„Teď zrovna nevim!

"Člověk poslouchá a děsí se, jaká prasárna zase přijde."

"Jsem členem kapely! Ale ty tam jen bubínkuješ."

„To je dobrý, tam to pim.“

„Já bych to vzal ještě jednou. Já tam objevil ještě jiný polohy.“

„Nechtěl bys to tam trochu zakotlit?“

„Namaž si zadek, až Tě budou za něco mrdat.“

„My jsme takoví upgradovaný pankáči.“

„Šedesát pět procent píčovina a zbylejch pětatřicet matlanina.“

O přesnosti: „No, tys tam na tu první byl a my my jsme tam teprve došli.“

„Každej nastupuje kde chce!“ „No, to je ta svoboda.“

„Vona ta míchačka není úplně blbá…“

„Každej to zahrál dobře ale jindy.“

„Pro každého je „dobře“ jinak subjektivní.“

„Hrál jsem to zatlumenou rukou.“

„Vrátíme se K UNDO.“

„No, my máme supermateriál, ale výkony budou stát za hovno.“

„Když ty bubny šlapou a von zpívá do toho, tak to jde.“

„Já ani nevím, jak to hraju, že to zní tak dobře.“

„Když hraješ punk,tak si musíš věřit!“

„Hvězdný nebe nade mnou a ve mně ďábel.“

„Já píšu texty tak rychle, že si je nestačím zapamatovat.“

„Dostali jsme se už z té vesnice(stylem), tak dva metry za značku.“

„Nasadil jsem laťku hodně vysoko! Ve střihu!“

„Ty Vole, to je dobrej zvuk. Tam jsou slyšet peníze!“

„Jakýpa sólo, jenom nějaká brnkajda.“

„Já tam dělám, že jsem podlehl rytmu.“

„Ty nám už můžeš jenom pomoct, ublížit už nelze.“

„Vono to má možná nějaký rytmus, ale…“

„Když já mám to há rád…“

„Ryba smrdí od hlavy a hudba od bicích.“

„To musí ladit! Dyť já kolikrát neladím půl roku.“

„Hele Láďo, já už bych byla dneska nekvalitní.“

„Dyť jsi říkal, žes to pochopil!“ „To ale neznamená, že tomu tak opravdu je.“

„Na to si v životě nezvuknu.“

„To teda nerad vidím, když mi někdo kroutí kytarovým ocasem.“

„My to nějak zahrajeme, ale zvuk aby byl dobrej!“

„To je tak krásný, zahrát si takhle přesně.“

„Jak má sekundární pohlavní znaky, tak šup s ní na regál.“

„Sice nevím, co tam hraje, ale je to krásný.“

„Archivní rum je každá flaška, která vydrží přes noc.“

„V Postoloprtech jsem nebyl, ale cédéčko jsem natočil.“

„Řekni mu, ať dělá, že je šťastnej, i když není!“

„Snažil jsem se z toho udělat primitivní bigbeat. Snad to vyšlo.“

„Lepší drahá selka, než levná děvka.“

„Víš, jakej je rozdíl mezi videem a foťákem? Jako mezi tebou a basákem.“ /řečeno samozřejmě basákovi/

„Ty netočíš. Ty nahráváš a my točíme Tebe.“

„Kvůli blbý půlhodině /cd/ musíme bejt tejden v tý smradlvý Plzni.“

„To jsou právě chvíle, kdy zvítězil cit nad rozumem.“

„Politika, matika a noty? To je pro mě španělská vesnice.“

„Kamarádovi napadl včely včelí mor. No, a umřela mu asi půlka stáda.“

„My tu nejsme proto, abychom Tě živili, ale aby jsme Tě využili.“

„Já jsem tam zapomněl udělat ten průťuk.“

„A vyhodil jsem z lednice zelený párky.“„A nebyly to ty vegetariánský?“

„Já si nedám nic. Spíš naopak.“

„To víš, pořád s tou jednou, to tě furt nebaví.“„Tak to zkus druhou rukou.“

„Tam bude taková vynechávka.“

„Jak nemám rád filmy s titulkama , tak tenhle jsem celej přečet´.“

"Předběhl jsem dobu o čtvrt doby."

"Až budeš spokojenej, tak budeš mrtvej."

"Ladil jsi?" "Ladil, ale moc jsem to nepřeháněl."

"Vzhledem k tomu, že jsme z Rakovníka, tak to hrajte jak chcete."

"Sting není čardáš."

"Dostal jsem se do čela skupiny."

"Jak jsem v píči, tak jsem v prdeli."

"Dveře jsou tu debilní, zvukař je debil a nahrávaji tu samí magoři."

"Musíš zjistit, jestli je ta holka optákovatelná."

"To je dobrý, jak tam retarduje to tempo."

"Víš, co to je, hrát stejně tři kytary? Kdo to dneska umí."

"Přelaď si to, už to není, co to bejvalo."

Zvukař: "To sólo je pěkný." Hudebník: "Mě to nevadí…"

"Já jsem to tam včera taky uslech."

"Jak říkají právníci, neznalost textu neomlouvá."

"Radek nejdřív ladí, a potom dlouho neladí."

"No, začínáme na Cisu. To je Cis, vole?"

"Už vim, proč sme tak slavný."

"Sám jsem se vyděsil, když jsem se trefil."

"Je to těžký, ale umím to."

"Tam snad není ani chyba."

"Infekce falešnosti, zánět půltónu."

"Přichází státní intonační komise."

"Nejlepší je pátý mix, pátým mixem oslovujeme, voláme."

"Co jsem stih´, to jsem zahrál."

"Nadpřirozený tenor."

Výmluva: "Já mám nový struny a ony sou vejš."

"Není to tak hrozný, jak by to mohlo bejt."

"Zvukař bez brejlí, to je jako punkáč s notama."

"Nemohl bys to zaešit?" (echo)

"Smazat to není nikdy problém, spíš naopak."

"Já se spletnul."

"Občas vypad´ nějakej trámek ze stavby, ale jinak dobrý."

"Sorry, mám ruce od kláves."

"Aby se basa nažrala a kapela zůstala celá…"

"Vidím, slyším, nezahraju."

"Ono se zvedalo dno kapely. Občas se zvedá, ale musí se zašlápnout."

"Já jsem popřemejšlel… No kecám."

"Můžeš, na druhou stranu, kdyby byly přesný bicí, tak mi to ladí."

"Není slabých písní, jen slabých muzikantů."

"Jak to projde drátama, tak už mě to nezajímá."

Poránu: "Musím se ještě nějak probudit - hudebně."

"Mně se líbí všechny holky, teda v určité věkové kategorii a v určitém stádiu zdraví." (Nadržený muzikant po 4 dnech ve studiu)

"Zanechám po sobě falešnou stopu."

"To je krásný, zahrát si takhle přesně."

"Punk je ale taky hezká muzika!" ,, Dyť jí hraješ."

"Ženský nevysvětlíš, že kapela a ženská nejsou na stejnym hodnotovym žebříčku."

"Já jsem byl realista a ona byla blbá..."